THE FIRST
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

THE FIRST

منتديات تؤتؤ ... لسنا الوحيدون ولكننا الافضل

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

الخيانه

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
RoMuOoO

الخيانه Empty
مُساهمةموضوع: الخيانه   الخيانه Icon_minitimeالإثنين سبتمبر 10, 2007 5:25 am

الخيانة كتير من الناس واحها الموضوع ده :
فى ناس كتير بيحبها ويحسها انى هما اسعد الناس وفاجاة مرة واحدة يلاقه انى الدنيا اتقلبت عليهم تقول الحبيبة انه مبتحبهوش او تقوله انا نفسى اتجوز واحد يجبلى شقة وعربية ويسفرنى اوربا كل سنة حتقدر وبعدين تقوله طيب معطلكش ويقوله طيب وحبنا تقوله القصة خلصت خلاص الحب ده كان زمان ايام جدى وجدك ومن هنا تكون البداية بداية دخول هذا الشخص الى ماكان معتم او مظلم لا يستطيع الخروج منها ابدا الى الابد راقد حزين على القلب الذى تحطم فى ثوانى لا احد يحس بهذا الاموضوع الا الذى اصيب بها ما هذا هذا هو جزاء من يجب فى هذا العالم اهذه هو العالم الذى يقولون فيها الحياة حلوة حلوة ايها ايها الحلو فيها هتقولى حاجة حلوة ايها اكتر من انى شخص يدمر قلبها القلب وهو ارقى ما يملكها الانسان
وفى النهاية اقدم لكم شكرى واتمنى منكم الرد على موضوعى وشكررررررا RoMuOoO
nonosuper

الخيانه Empty
مُساهمةموضوع: المعلمه نونو   الخيانه Icon_minitimeالإثنين سبتمبر 10, 2007 6:07 am

المواضيع جميله ياروميو لكن انت بتفترض فى كلامك كله ان دايما البنت هو الجانى وده مش صحيح البنت ارق واخلص كتير من الولد لكن فى الاخر دى وجهات نظر وهايفضل التناقض بين راى البنت والولد على الدوام لكن عموما كلام جميل وياريت تزود اكتر ولاتهدر حق البنت المعلمه نونو
MaRiYoMa

MaRiYoMa

الخيانه Empty
مُساهمةموضوع: رد: الخيانه   الخيانه Icon_minitimeالإثنين سبتمبر 10, 2007 11:18 pm

واللهى كلامك صح يا رميو وفعلا كل الى انت قلتوة ده 100% ومليون الميه كمان وانا بوافقك الرائى
Dr.miko

الخيانه Empty
مُساهمةموضوع: رد: الخيانه   الخيانه Icon_minitimeالأربعاء سبتمبر 12, 2007 9:33 am

RoMuOoO كتب:
الخيانة كتير من الناس واحها الموضوع ده :
فى ناس كتير بيحبها ويحسها انى هما اسعد الناس وفاجاة مرة واحدة يلاقه انى الدنيا اتقلبت عليهم تقول الحبيبة انه مبتحبهوش او تقوله انا نفسى اتجوز واحد يجبلى شقة وعربية ويسفرنى اوربا كل سنة حتقدر وبعدين تقوله طيب معطلكش ويقوله طيب وحبنا تقوله القصة خلصت خلاص الحب ده كان زمان ايام جدى وجدك ومن هنا تكون البداية بداية دخول هذا الشخص الى ماكان معتم او مظلم لا يستطيع الخروج منها ابدا الى الابد راقد حزين على القلب الذى تحطم فى ثوانى لا احد يحس بهذا الاموضوع الا الذى اصيب بها ما هذا هذا هو جزاء من يجب فى هذا العالم اهذه هو العالم الذى يقولون فيها الحياة حلوة حلوة ايها ايها الحلو فيها هتقولى حاجة حلوة ايها اكتر من انى شخص يدمر قلبها القلب وهو ارقى ما يملكها الانسان
وفى النهاية اقدم لكم شكرى واتمنى منكم الرد على موضوعى وشكررررررا RoMuOoO
انا ياروميو قابلت كتير من الخيانات بتاع البنات لحد ماتعقد من الحب بسبب البنات وانا بحس انك بتكتبلي الكلام ده الانك حاسس بيا والصدمات اللي انا خدها ومن ضمنهم البنت اللي في المنصوره وعلى ايدك ولا ناسي وان كنت ناسي افكرك ههههههههههههه اخوك وصحبك وحبيبك الابد مييييييييييييييييييييييكوووووووووووووووو
http://www.thefirst.forumarabia.com
MaRiYoMa

MaRiYoMa

الخيانه Empty
مُساهمةموضوع: رد: الخيانه   الخيانه Icon_minitimeالأربعاء سبتمبر 12, 2007 11:57 am

ونبى يا ميكو اكتب بخط كبييييييييييييييييييييييييييييييييييييير ونبببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببى

الخيانه
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» $لحن الخيانه$